RADYOFREKANS İLE BÖLGESEL ZAYIFLAMA

BÖLGESEL İNCELME-SELÜLİT TEDAVİSİNDE REACTİON SİSTEM (RADYOFREKANS- VAKUMTERAPİ SİSTEMİ )

ESTETİK TEDAVİDE FDA ONAYLI YENİ BİR BOYUT : REACTION SİSTEM

Selülit, sıklıkla kalça ve bacak iç yüz bölgesinde yer alan deri altı tabakasında yağ hücre gruplarında kan ve lenf dolaşımının bozulmasıyla ortaya çıkar. Dolaşımın bozulması yağ hücrelerinde fibrotik bantlar oluşmasına ve bu yapılar da cildimizde portakal kabuğu görünümüne neden olur. Selülit ve bölgesel zayıflama için geçmişten günümüze dek pek çok tedavi yöntemi denenmiştir. Yeni vücut diliniz reaction sistem ile bölgesel zayıflama ve selülit tedavisinde daha hızlı sonuç alınabilir. Cilt sıkılaştırmak için yeni kolajen ve elastin üretimini harekete geçirir, yüz ve vücut sıkılaşıp pürüzsüzleşir.

Radyofrekans- vakumterapisi ; selülit tedavisi ve bölgesel incelme amacıyla günümüzde kullanılan non invazif cihazlar arasında son teknolojiyi kombine olarak içeren bir sistemdir. Daha ilk uygulamalardan sonra sonuçları gözle görülür, uygulamaların uzun döneme yayılması ise daha pozitif ve kalıcı sonuçlara ulaştırır.

Radyofrekans uygulaması ile;

• Selülitleri ve bölgesel yağ birikimlerinin giderilmesine,
  • Kol ve bacaklarda ki gevşeyen bölgelerin ve gıdı (çene altı) bölgelerinin toparlanmasına,
  • Yüz bölgesindeki sarkma problemlerine
  • Stria (deri çatlaklarına) karşı kullanılabilir.

Isı kontrolü ile uygulanan bir tedavi yöntemidir. Normalde vücut ısısı 36-37 derecedir. Radyofrekansta amaç; tedavi edilen (ısıtılan) bölgenin ısısını 41-43 dereceye çıkarmaktır. Cilt ısısı bu noktaya ulaştırıldığında, tedavi edilen bölgede yağ hücreleri duvarları parçalanır ve açığa çıkan yağlar dolaşımla atılır. Isınma derinin üst tabakası hasarlanmadan direk orta ve derin tabakaya etki eder. Bu ısıtma işlemi yağ dokusu yanında deride kollojen yapımını uyarır ve ciltte sıkılaşma , selülitlerin giderilmesini sağlar.

Vücut tedavileri sekiz ile on seans arasında tavsiye edilir. Uygulamalar haftada bir gün şeklinde yapılır. İşlem süresi, uygulama yapılacak alanın büyüklüğüne bağlı olarak 30 dakika ile 1 saat arasında değişmektedir.

Tedaviden sonra nadiren bölgede kızarıklık, ödem görülebilir ama kısa sürede kaybolur. Kişinin günlük aktivitesini etkilemez ve her cilt tipinde de uygulanabilir. Bu nedenle yazın bronzlaşmayı beraberinde getiren koşullarda bile tedaviye devam edilebilmektedir.